Inner Cover (Indexing), Contents 2023 12(10)
Elibol, F.
Marka Aşkı ve Marka Özdeşleşmesinin Müşteri Tatmini ve Daha Fazla Ödeme İsteğine Etkisi: Otomobil Sahipleri Üzerine Bir Araştırma
Güler, A. T.
Yeni Kapitalizm ve Karakter Aşınması: Küçük Şeyler
Yalçınkaya, N. S.
Namus Kültüründe Erkeklik İnşası ve Cinsiyete Dair Özcülük İlişkisi
Pişkin, A., Gönültaş, S.
Kurumsal Kalitenin Artması Yenilenebilir Enerji Tüketimini Teşvik Eder mi? Geçiş Ekonomilerinden Kanıtlar
Tatlıcıoğlu, O., Erbay, E.
Suriyeli Çocukların İyi Olma Hallerinin İncelenmesi: Altındağ Örneği
Karagöl, R.
Marka Kimliği İle İlişkisi Bağlamında Kurumların Reklamlarında Renk Tercihleri: Bankalar Örneği
B. Gülpınar, D.
Orhan Aksoy Melodramlarına Auteur Teori Perspektifinden Bakmak
S. İlkmen, Y.
Wechsler Yetişkinler İçin Zeka Ölçeği Gözden Geçirilmiş Formu (WAIS-R) Sözcük Dağarcığı Alt Testi Norm Geliştirme Çalışması
Kul, B.
Çevresel Sürdürülebilirlikte Yeşil Dönüşümsel Liderliğin Önemi Üzerine Bir İnceleme
G. Jamshidi, M., Önlü, N.